יום ראשון, 1 במרץ 2015

נישואים מאושרים – קופסת הנעליים

נישואים מאושרים – קופסת הנעליים
 היה היו איש ואישה שהיו נשואים באושר יותר מ-60 שנה.
    הם שיתפו זה את זו בכל עניין ושוחחו ביניהם על כל נושא, לא הסתירו זה מזו וזו מזה כלום
    כל שנות נישואיהם.
    מלבד העובדה, שלאישה הזקנה הייתה קופסת נעליים מוסתרת בארון למעלה ודאגה
    להזהיר  את בעלה לבל יפתח או ישאל אותה מה פשר הקופסא.

    במשך כל שנות נישואיהם, הוא לא שאל לפשר הקופסא ומה יש בה, אבל יום אחד חלתה
    מאוד האישה הזקנה, והרופא אמר שהיא לא תחלים לעולם.
    אז סבר הבעל, כי עליו לפתור את התעלומה, הוריד את הקופסא ממרומי הארון הניחה על 
    המיטה בצד, על יד רעייתו.
    גם היא הסכימה שהגיע הזמן שבעלה ידע מה יש בקופסא.
    כאשר פתח את הקופסא, נדהם לגלות בה 2 בובות סרוגות וחבילת כסף בסך 95,000 $.
    בעלה שאל: מה פשר העניין והקשר?
    והזקנה השיבה לו: "כשעמדנו להינשא סבתי סיפרה לי מהו סוד הנישואין המאושרים, היא
    אמרה לי כי אסור לעולם לכעוס והוסיפה שאם פעם ארגיש בי כעס או עלבון צורב שאנצור
    את לשוני, אהיה שקטה ואסרוג בובה".

    האיש הזקן היה נרגש, הוא ניסה לעצור את דמעותיו, רק שתי בובות אצורות בקופסא? זה
    אומר שהיא כעסה עלי או התווכחה איתי רק פעמיים במשך כל שנות חייהם הארוכות
    המשותפות והאהובות?! ופרץ בו גל של שמחה ואושר.

    דובשנית שלי, זה ההסבר לבובות הסרוגות, אך מה בקשר לכסף? מאין הגיע סכום מכובד
    כזה? מה ההסבר?

    השיבה הזקנה, כאילו קראה מחשבותיו וחשה ברגשותיו, אוי יקירי זה הכסף שעשיתי 
    ממכירת הבובות!

    תפילה
רבוש"ע, אני מתפללת שתתן לי חוכמה כדי להבין את בעלי
   לאהוב אותו, לסלוח לו וסבלנות למצבי הרוח שלו
אני מתפללת שתתן לי כוח כי אחרת
אני אכה אותו עד מוות כי אין לי זמן עבור סריגת בובות
--

קחו את החיים בסבבה בסוף לכווולם יש מקל סבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה