יום ראשון, 1 במרץ 2015

מרבין בשמחה

בחורה מאורסת פתחה בשיחה עם בעלה לעתיד:
"יקירי, אחרי שנתחתן, אני מבטיחה שאני אקשיב לך
כשתספר לי על הצרות שלך..."
הבחור השיב: "אבל נשמה, אין לי צרות!"
הבחורה: "אני יודעת... אמרתי אחרי שנתחתן!"


למה קוראים להם "סופרבוס" ? כדי שהערבים יוכלו לקרוא משני הצדדים. תיאור: :lol:תיאור: :lol:תיאור: :lol:


איזה אברך צעיר אשתו קמה משבעב ל"ע , שאלו אותו נו מה אשתך אומרת ? אז הוא ענה להם שיש לה שני מסקנות מהשבעה
1. תפילת שחרית לא לוקח 20 דק' , 2. מעריב לא לוקח שעתיים . 
תיאור: :lol:תיאור: :lol:תיאור: :lol:תיאור: :lol:תיאור: :lol:


איזה פרסי יצא מרופא שיניים , שאלו אותו החבר'ה תגיד לי מה עשה לך הרופא שיניים? אומר הפרסי עקר לי 400 ש"ח . תיאור: :lol:תיאור: :lol:

שנורר ממאה שערים הגיע לברוקלין, נכנס לשטיבל למנחה.
תוך כדי שמונה עשרה של לחש, הוא נאנח לכיוונו של הגביר: "אוי, ותן שכר טוב..."

לא חלפו יותר מכמה שניות והשנורר שומע - "ולירושלים עירך ברחמים תשוב..."


אברך מירושלים נסע פעם לתל אביב.
הוא נולד במאה שערים התחנך בחיי-עולם, הטיולים שלו היו לשערי חסד ולכרם אברהם. לא יותר רחוק.
ופתאום הוא רואה בתל-אביב את חוף הים...
"אוי, וי אגרויסע מקוה!!" נדהם בהתפעלותו מהגודל...


האישה לבעל: כואב לי הראש היום ולא בא לי לעשות כלום..
הבעל: חבל, בדיוק רציתי להציע לך לצאת למסע שופינג בקניון...
האשה: סתם צחקתי איתך!
הבעל: גם אני...
תיאור: :lol:

פרסי אחד נופל מהחלון. תוך כדי שהוא נופל, הוא צועק לאשתו: "רוחמה, אל תכיני צהוריים!! אוכלים ברמב"ם".תיאור: :lol:תיאור: :lol:תיאור: :lol:

כורדי מסתכל במשך כמה דקות על קוביה של קרח.
החבר שלו שואל אותו: "על מה אתה מסתכל?".
הכורדי: "אני משתגע, מאיפה הנזילה?!".
תיאור: :lol:תיאור: :lol:תיאור: :lol:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה