יום ראשון, 1 במרץ 2015

משחקי מלים

משחקי מלים (היגוי דומה כתיב שונה)
- ביקשתי מדייג טיפ לחיים אז הוא אמר לי: חביבי, אין אצות חינם.

- היה לי פעם תוכי. כשהוא נפטר,  משהו מת בתוכי.

- עד היום לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין סבון נוזלי, אל סבון, סבון גוף, סבון מוצק, סבון אמבט, סבון פילינג, ג'ל רחצה, ג'ל אמבט, תחליב רחצה, קרם רחצה, קרם גרגירים למקלחת, מיקרו פילינג, מיקרו ג'ל, סבון נוזלי ללא סבון, מה הקטע? מנסים לסבן אותנו?

- סבא קרוקודיל אמר לסבתא קרוקודילה: "את באה לבקר ת'נינים?"

- צעקתי על הטבח שלי שיקח את האוכל שלו לכל ארוחות.

- זה לא הוגן שיש רק גרעינים לבנים, מה, לבנות לא מגיע?

- אבא שלי עובד בעירייה, קיבל רכב מהעבודה, אבל מה, האוטו – זבל.

- האופה עובד קשה מהבוקר ולא מבקש אף-עוגה.

- יש שביתה בדואר? אין דוור...

- אני והבננה שלי לא ביחסים טובים. אני בשלי והיא – בשלה.

- כדי למחוק את הזיכרון מהמחשב צריך ללחוץ אלט-צהיימר

לסיום, תנו למספרים לדבר בעד עצמם:
·        ממש מ90 אותי כאן!
·        החיים מרו60 אותי!
·        התנור הזה 5!
·        200 באוכל הזה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה